There are many faces in homosexual lives. HahaTai sees them from a funny point of view. Such as in the office, in the gym, on the apps, in the bedroom, girls and their gay best friends, and the many secret codes that are made privately. We go into the streets to find out what people think. Through the prism of humor we explore the lives of the LGBT community in a delightful way.