After and after Then?
Liu Jay, who often takes Bao Yu home for the night, always hesitates when her mother (Xu Mei Fong) asks about the two of them. Once, Brenda (Grandma) announced the good news. Unexpectedly, Brenda had an argument with Xu Mei Fong in a family gathering. During the arguing, Liu Jay finally confessed herself. She made everyone in an awkward situation......After a few days, she didn't want to face her parents. Finally, Liu Jay decided......