The life of a gay young Venezuelan immigrant in Argentina through a series of vignettes where we see him looking for love, for survival and, mostly, looking for himself in a new country.
☆ Even if I have to start from scratch, I still want to breathe in the fresh air of an unfamiliar city.
☆ Capturing the authenticity of real-life experiences, this short invites you to witness the protagonist's unwavering determination to find their true self.