Out At The Wedding
Alex Houston told her fiancé that all of her close family was dead. Unfortunately, this comes back to haunt her when she goes to her sister Jeanie's wedding and mentions that she's engaged. Alex's best friend makes up a lie that she's marrying a woman and Alex, afraid that her family will act racist towards her boyfriend, goes with it. Now, Alex has to find out how to deal with her lies when her sister Jeanie comes over to visit. She hires a lesbian named Risa to pretend to be her girlfriend. However, things take an unusual turn when Risa and Jeanie end up bonding.