Hidden
Since beginning to explore his sexuality and identity privately via the Internet and dating apps, thirteen-year-old Xiao-Wei has felt distanced from his straight friends. In keeping the fact that he's gay from his best friend Pin-Rui, Xiao-Wei doesn't realize his closest friend has been carrying a secret of his own all this while.