How to Ruin Housewarming Party
Chae Young is invited to the housewarming party, where she meets her ex Jeong Yoon, who she broke up with a year ago. Upon seeing Jeong Yoon, Chae Young tries maintain her cool, but it doesn't clear the air of awkwardness between them. To make matters worse, Jeong Yoon's new girlfriend joins the party, thereby ruining the overall atmosphere of the supposed housewarming party.