U Loves you
U, a deliverbot, always feels herself a defective robot. So she goes often to the Chiropractor for spinal manipulation treatment, wanting to be perfect as others. However, she changes her mind when she met the weird but unique video editor, Lin Min.
Lin Min always stays at home working, and uses food delivery for all her meals. U takes all her orders, trying to get closer and know more about Lin Min. Gradually, they start dating and fall in love with each other. However, robots are forbidden to be in relationship with human. What will happen when U breaks the rules?