Who Are You
Nowadays, many people use dating apps just for hook-ups. If you want to have sex, you can have it almost instantly. However, the price for this is our lost identity. This has many advantages but also many disadvantages, which some people may misuse. What happens if a thief and a policeman decide to use such a dating app?