Restart After Coming Back Home
Mitsuomi Kozuka quits his job due to his boss. He decides to return to his hometown for the first time in ten years. The town is located in the countryside where, Mitsuomi meets Yamato Kumai, the stepson of old man Kumai. The old man runs a farm near the home of Mitsuomi's parents. Mitsuomi and Yamato soon become good friends, but, one night, Mitsuomi kisses Yamato while he is sleeping.