Mother-in-law
Hyoung-suk visits her daughter Hyun-seo's room to give her some Kimchi and there she encounters Min-jin, her daughters friend. Hyoung-suk gets displeased with Min-jin living off at her daughter house as if it is her own house. But as she talks to Min-jin a while, she becomes to open her mind and cooks a meal for her. And then, Hyun-seo comes in to the room drunken...