I think I'm Gay
25-year old Zach's life is completely upended when 'performance anxiety' in the bedroom leads to a life-shattering accusation: his girlfriend exclaims, "I think you're gay!" and Zach is left with a burning question: is she right? With a little help from his gay best friend, Zach goes on an adventure to discover that sexuality isn't about twinks, or bears or staying hard in club bathrooms, it's about who you love.