Kiss Kiss
A contagion called 'Kiss Kiss' strikes the whole country with terror. When people are infected by 'Kiss Kiss,' they get the red spots looking like hickeys on their neck and face death 15 days after they are infected. Meanwhile, the fake news saying that gay people are the sources of this disease are released which make gay people shiver with fear.