Deep In The Cloud
The story tells of Adonis living at home after his mother went on a business trip, but met 'Larry' who looks exactly like his former lover 'Zach'. After a period of time, Adonis fell in love with 'Larry'. When he came to his senses, he found that 'Sherry' was only chosen by his mother to take care of him. 'Larry' is just his imagination.