Ionut and Calin
Feelings change quickly. Love becomes loss only to become love again. Ionut and Calin have recently broken up. When they accidentally meet again, their feelings resurface, along with the tensions that drove them apart. Two men coming from different worlds, a relationship that takes them beyond their own limits.