Scene from the Men's Toilets at a Ceilidh
Rory is on familiar ground. He knows each burly man who comes in for a mid-dance piss, and his dad is playing the fiddle in the band. But Dan, his visiting boyfriend, couldn’t be further out of place – and there’s something Rory hasn’t told him.