KiKo, feeling pessimistic about her lesbian identity, finds it hard to express her affection towards her best friend. “Tell her, or not to tell her” is the dilemma that every lesbian could have faced. But for Kiko, what she realizes is that her best friend falls in love with another girl. Out of her regret and hurtful feelings, she decides to cut off feelings and heads to her best friend to say goodbye.