Anthony, a rugby player of 19 years old, is used to challenging his friends. But one evening, they challenge him to kiss the new waiter.
☆ When a rookie meets someone who is deeply ambitious in love, will this encounter become a game-changer?
☆ The mixed-race triple threat shows off his good figure; it's hard not to be tempted by him!