Happy Ending Romance Episode 1
A promising young writer, Jung Woo is made to immediately disappear from the publishing industry upon accusing an established writer on accounts of corruption. Amidst his darkest times, Jung Woo ends up finding solace in the arms of Jung Hyun, his closest friend, who decides to support him through his lowest point. Three years later, a young man by the name of Tae Young suddenly appears in search of Jung Woo.