Kaikai, who has just turned 7, asks Damian and Jerry. This is the first challenge that the two gay dads face. Without a proper answer for him, Damian and Jerry find themselves with questions of their own. Should they be full-time stay-at-home dads? Should Jerry be a YouTuber again? Should Kaikai go to kindergarten soon? As Papa and Daddy try to figure out who’s who and what’s what, the real mommy crisis shows up––– Jerry’s mother from Hualien has come to visit them.