Kasal
Life is always dramatic with Sherwin and Paolo. A lawyer and an indie film director, they have been together for three years. One day, the couple goes to Sherwin's hometown to attend the wedding of his pregnant teenage sister Mary Jane and her teenage husband Bong. Before, during and after the wedding ceremony, Paolo and Sherwin see more clearly how they stand in the public eye, and make very important decisions about their own relationship. It's an examination on how a gay couple navigates through the different institutions in Philippine society.