A young boy frequently visits an old man who lives alone, keeping him always in good company. One night, he chances upon the old man watching a dated clip of himself as a cross-dressing boy. This sparks within the young boy an interest to find out more about the old man's past. What he ultimately discovers aids both him and the old man towards a richer understanding of how the weight of life and identity should be carried.