Sacrifice
Sacrifice' follows the love story between James Hunter and Blake Robinson as they begin a new phase in their life together. Forces out of their control tear them apart but to what extent and consequence? How much will they sacrifice? A traditional military love story from a perspective which has not yet been seen before.