A female doctor who has a caring family and a loving fiancé, and a gay wedding planner who was raised by a single mom are at the peak of their careers. All of the sudden, they happen to face the difficulty of their fathers needing liver replacement at the same time. They struggle with the dilemma of donating their livers or staying healthy for their own sakes. Their parent-child relationships are tested with the most difficult situations.