From Joselito Altarejos, the director of Censored Dreams and Tale of the Lost Boys, comes a story that explores the boundary between friendships and love of teenage boys.
Antonio is a curious fifteen-year-old boy who is beginning to come to terms with his own sexuality. Although his straight best friend Mike has been supportive of his coming out, his first sexual conquest has led to the destruction of his friendship with his other best buddy Nathan. Meanwhile, Antonio's uncle comes to the city and sleeps with him with only underwear on every night. As days go by, he can't seem to resist the temptation any longer.