The Long Goodbye
Residing in the United States, Yucheng goes back to Taiwan to conduct his best friend Xiong Qing's funeral service and helps Xiong's daughter Bao-er to escape from the sex trade. To honor his promise to Xiong, Yucheng takes the unfinished trip and brings Bao-er along. On the last night of the trip, as Bao-er offers herself to Yucheng, the young girl learns a shocking truth from her companion...