Nilo Vergara is a policeman who lives an ordinary life with his wife, Pia Jacinto. Their lives take an unfortunate turn when Nilo loses his badge to a frame up and is forced to depend on Pia. Pia becomes resentful of the responsibility of taking care of his husband and her drifter younger brother Rhennan. One day, Rhennan witnesses Nilo accidentally killing Pia after a heated argument. The in-laws decide to become outlaws together. But Pia's death is more than what it seems.