Santuaryo
Archie goes looking for a lost treasure after he gets an ancient map left by an old adventurer. His journey leaves him battered and cloudy with memories as he is found drifting on the ocean and rescued by island fishermen. When his long-term lover William arrives, he is forced to painfully recall what happened to him and describes how he crossed paths with a group of boys looking for the same treasure. In the end, Archie realizes what the most valuable in life is, and it is his relationship with William that he finds his greatest fortune.