25 year-old Juan Reyes is a live sex performer in an underground gay bar in Manila. He has decided to leave his past behind, and in doing so he takes us with him as he makes life decisions, big and small -- his emotional goodbyes with his lover, Noel, and his final performance marred by a raid by the authorities which disrupts his decision.