Twice
Diego is 17 and is full of life, yet fragile. His best friend Antonio knows and indulges his weaknesses, but he would also like to see him strong and masculine. One night they meet Maria, a breezy natural beauty. To show that he is a "real man" , Diego, is ready to do anything, even to force himself to do things he would never have wanted to do.