YouTuber Jin Ho starts going to the gym to collect subscribers. But somehow he's more interested in good-looking trainer Seok Hoon than he is in shape. Looking at Seok Hoon, who is exceptionally friendly, Jin Ho is sure that Seok Hoon is also in love with him. Then, Seok Hoon and Jin Ho met in the shower. "Are you free today, sir?"