Our Time
Just when Won-Young is finally able to let go of the painful memories of her first love, Ji-Eun, her first and only love, unexpectedly shows up at her doorstep. Ji-Eun then asks her out on a date. Reluctantly, Won-young agrees and they roam around the city. As time passes by, Won-Young returns to the spots of recollections with Ji Eun, and the two sets out on a memory trip. Can Won-Young and Ji-Eun ultimately pick up on the love they once left behind?