Who Am I
Bastian, a young religious guy decides to embrace his sexuality and goes on a hook up with a stranger. Soon, he regrets it and does not know how to cope with it. Once his best friend Peter finds him at home crying, he has to go out with the truth. However, Bastian is more than surprised by Peter's reaction.