In a remote Himachali Village, when his mom's handsome friend unexpectedly shows up, a teenage boy is swept in a whirlwind of desire and vivid fantasy. As he struggles to rein in his strong impulses, he learns about "pashi", an ancient technique of trapping birds, and begins to practice it.