Wen-de, a staunch defender of marrying for love in his youth, is now a father. On the day Taiwan passes its same-sex marriage law, he finds himself being hounded by local women trying to introduce a marriage partner for his daughter. Meanwhile, his daughter is at home, celebrating her recent engagement to her girlfriend. How will Wen-de face the challenge of modern views on love?