Love, Paper, Scissors
Laura is a shy girl who refuses to see other people and never leaves her home where she makes origami all day long. All of a sudden, she crashes on Elena - an adventurer and a traveler that never stays in one place for too long. Will the two have the courage to escape from their comfort zone and build a serious relationship?