The quiet Eun-young, meets the lively and generous Jay in her drawing class. Jay not only appreciates Eun-young's artistic talent, she also invites her to her secret hideout whether they can play in a world free from other people. One Day, Eun-young can no longer find Jay, and the other students seem to not even know who Jay is….