At a secret monastery located in a rural area of Thailand, a music teacher is trying to help a young nun to be able to speak again. The nun's passion and sexuality clashing with her religious convictions have caused her to shut down. What caused her to pick silence over the sound of music?
☆ A gripping and film-like experience, with suspenseful scenes and expert camera work.