This is the staging of a girl, who tells her story on camera: the happy childhood in a small provincial town where everyone knows everyone, public and shameful revelation of her homosexuality by a friend of her parents, the pain of loneliness, and the possibility of acceptance. She tells all this to another girl, the camera and the viewer with confidence.