Love at the End of the World Episode 1
Reports from NASA confirm that an asteroid is set to hit Earth in 7 days, resulting in global destruction. In a flashback, Ben’s father scolds him, both physically and verbally, for being homosexual. In a separate flashback, George and Sam have an aggressive confrontation with each other. Sam gives Ben an unforgettable morning fellatio. As a gigantic earthquake hits, Sam faces a split decision between two people he loves. Ben and Sam reminisce about their pasts and find common ground. A hot and steamy threesome ensues between lovers.