Pan and Nott are the star couple of hit BL series 'Mafia Baby' who maintain a 'special' relationship in private. As the filming for the second season of the series begins, the producers decide to add more intimate scenes to its script. While Pan has concerns regarding this, he nevertheless decides to give into it to prevent the in-and-upcoming second leads from stealing any of his spotlight. Moreover, it is revealed that Pan has been secretly meeting and spending time with different high level sponsors in order to bag more lucrative deals and contracts for himself.