In the aftermath of never-ending disasters and epidemics, fewer and fewer people are still surviving. They said the apocalypse has come. K walks alone in the long-abandoned gay sauna. Human body contact has become an anecdote of the last century. The decadent and damp smell permeates, and only an old tree seems to have taken root here, stretching its withered branch, seemingly longing for something.
☆ Chou Tung-Yen, director of "In the Mist" and "Looking for?" uses science fiction to encapsulate people's loneliness in a world of epidemics.