After being framed for a murder, Nick returns to his troubled hometown Exalon, where he begins an affair with a young man working at a family restaurant. The arrival of his former employer convinces Nick that he is being personally hunted down. But he is missing deeper currents unravelling a wave of local unrest, to which he unwittingly contributes.