Indie Boys is a satire on the dark reality permeating the gay indie movie industry in Manila. Leonardo David is a famous movie director whose career has started to slump. Swallowing his pride, he accepts an offer to make a sexy gay indie movie—the latest box office trend in Manila. Enter wannabe actors, Raymond Sanchez and Ryan Delfin who will do whatever it takes to land the lead role even if it means attaining the affections of the director for a chance at fame.