Robin, who is married to her girlfriend for half a dozen years, and Lacie, someone who never had a lasting relationship, are both cast to play lesbian lovers in a Los Angeles stage play. Innocently, the stage director, Gabriel runs the actresses through a series of rehearsals designed to 'bring out the intimacy' in each performer. Soon the two women find themselves increasingly and undeniably attracted to each other and overcome with desire. They must ask themselves whether this relationship is manufactured, created for the sake of the 'girl play', or is it true love?