Devotion to Cinema
Yoshie is a member of the theatre club in high school. Due to her older sister Keiko, Yoshie begins acting in a indie film with her friend Akari and theatre club president Aki. Their sadistic director Naomi pushes them psychologically and their relationship begins to change.