"Flush" is a Brazilian short-film that discusses the freedom of gender through the deconstruction of masculinity. The film proposes a reflection: Sarah – A non-binary person, and Tom, a conservative cis-jock boy, are forced to spend the night in a college bathroom because they accidentally get locked up. Within this small universe, their particular worldviews and ideals collide, forcing them to face their own demons.