The Morning After
Set in the post-pandemic period, Tien meets his fuckmate Jay for the fifth time in Taipei, who he’d otherwise only meet once a year. Chatting and smoking like they used to before, Jay unexpectedly suffers a heart attack, thereby causing Tien to rethink his relationship with him.