A documentary about the behind the scenes of BL or commonly known as "Yaoi series." Where does BL series come from? Why Yaoi fangirls are physically and financially dedicating themselves to BL? This documentary is starring by Bright and Win from the famous BL Still 2gether. If you're curious…don't miss it for the world.