Yeong-il is constantly attached to Jae-hyun, who is constantly on his poetry lectures. Jae-hyun is not interested in poetry, but he doesn't want to miss out on Yeong-il's class. After all, Yeong-il decided to have a private lessons for Jae-hyun, who failed to submit his assignments.