Present Still Perfect
Four years after the events in the film Present Perfect, Toey goes on holidays to the island of Koh Kood. Gone during all this time, Oat comes back into Toey's life, now married and with a son. A strong desire brings them together once again, and Toey has to decide whether to follow his heart about Oat or accept the truth and let him go.